Home

Apple TV werkt niet op Samsung TV

Apple Tv + Samsung TV - One More Thin

Mijn oude Samsung R71 heeft ook problemen met de Apple TV , terwijl de ATV op de Sony Bravia en Panasonic GT20 perfect werkt. Moet de Samsung meerdere keren opstarten voordat hij de handstake met de Apple TV accepteert Je kan ook nog het volgende proberen. Apple TV aanklikken in de Samsung menubalk (Instellingen, Bron, Apps, enz) en ga naar Instellingen, rechtsboven in de menubalk van Apple TV. Hier heb je nog een paar mogelijkheden om instellingen aan te passen zoals bijvoorbeeld Apple TV opnieuw te installeren. Laat weer weten wat je bevindingen zijn Open de Apple TV-app of Apple Music-app op uw smart-tv, streamingapparaat of gameconsole. Ga naar 'Instellingen'. Kies op de smart-tv of het streamingapparaat 'Reset Apple TV app and Apple Music' (Stel Apple TV-app en Apple Music opnieuw in) en bevestig uw keuze. Op een gameconsole kiest u 'Stel Apple TV opnieuw in'

Daarom Apple TV: Smart TV's gaan reclame tonen » One More

Airplay functie niet beschikbaar - Samsung Communit

De Apple TV-app downloaden op uw smart-tv

Let op: bij de Apple TV 4e generatie werkt de Remote-app nog niet op de iPhone en iPad. Bekijk ook Gebruik je Apple Watch als afstandsbediening voor Apple TV en iTune Met de gloednieuwe Apple TV* kijk je shows, films, nieuws, sport en meer op één plek. Je eigen TV-aanbod samenstellen? Dat kan! Kies gewoon voor welke zenders je je aanmeldt. Daarnaast heb je toegang tot ruim 100.000 films en series die je kan kopen of huren. Vergeet ook zeker niet een kijkje te nemen bij jouw persoonlijke aanbevelingen

Samsung QE49Q64R Reviews (QLED TV) - PlatteTV - Uw

Dankjewel! Ik heb gevonden waarom dit nog niet werkt. Interactieve TV is onlangs aan je abonnement toegevoegd en dit gaat op 30 januari in. Dat betekent dat de app ook vanaf 30 januari werkt, vandaar dat je nu nog deze melding krijgt. Vanaf 30 januari moet de app werken, wil je hier dan laten weten of alles dan goed is gegaan Dit kan een goed alternatief zijn wanneer het niet lukt om de iPhone met de Samsung TV te verbinden. Kom je er nog steeds niet uit, vraag dan een deskundige om advies. IPhone koppelen aan Philips Smart TV. Ook het koppelen aan een Philips smart tv werkt op dezelfde wijze. Kies voor een van bovenstaande methoden. Dit is dus een aansluiting via. Dit werd mogelijk gemaakt met AirPlay, wat perfect werkt op Apple-apparaten. Dit is waarom iPhone-gebruikers inhoud moeiteloos kunnen delen tussen hun smartphone en Apple TV. Gelukkig bestaan er ook streamingapps van derde partijen die je kunt gebruiken om eenvoudig Android op Apple TV te spiegelen

Apple TV configureren - Apple Suppor

1. NPO start app werkt sinds vandaag niet meer op onze Samsung tv model UE46H7000SL XXN versie 03. App blijft hangen tijdens opstarten en stopt dan. Andere apps werken nog wel. Het lukt ons niet om via Samsung app scherm de app te verwijderen en opnieuw te installeren, omdat hij staat bij aanbevolen ap..
  2. Met Apple TV, inclusief de Apple TV-app, Apple TV+ en Apple TV 4K, bepaal je zelf wat je kijkt, waar je kijkt en hoe je kijkt
  3. De Consumentenbond stapt naar tv-makers om aandacht te vragen voor een veelvoorkomend probleem, namelijk dat er een aantal apps zijn die op smart tv's van drie tot vijf jaar oud al niet meer werken. Het gaat dan voornamelijk om Samsung tv's, simpelweg omdat die het grootste marktaandeel in Nederland hebben, maar ook bezitters van Philips, Sony en LG tv's hebben zich beklaagd
  4. Daarnaast werkt het streamen alleen met Apple TV 4K, Apple TV HD en de 2e of 3e generatie Apple TV. Streamen naar je smart tv werkt alleen als je tv compatibel is met AirPlay. Ook is het niet mogelijk om Netflix te streamen: Netflix heeft AirPlay namelijk vorig jaar geschrapt wegens technische problemen

Apple-apps voor Samsung. Samsung kondigde in januari aan dat iTunes en AirPlay 2 beschikbaar zouden worden op zijn smart-tv's uit 2018 en 2019. De iTunes Movies & TV Shows-app zou in eerste instantie exclusief beschikbaar zijn voor smart-tv's van Samsung in meer dan 100 landen Apple TV is niet de enige manier om op een gemakkelijke manier foto's, films of series op je televisie te streamen. Zo kun je ook gebruikmaken van de functionaliteiten van een smart tv. Maar zoals eerder genoemd veroudert de software van een smart-tv wel snel

Op smart-tv's is het tegenwoordig mogelijk om foto's, muziek, films of series te draadloos af te spelen op je televisie vanaf een laptop, smartphone of tablet. Wat is er voor nodig, hoe werkt het precies en wat zijn de voor- en nadelen van het streamen vanaf je laptop, smartphone of tablet TV volledig gereset Nieuw account bij Samsung aangemaakt. Op alle andere apparaten (kastje, Android, web) werkt tv kijken. De KPN app is het enige wat niet werkt. Sinds 3 a 4 dagen storing. Met dit mooie weer staat tv weinig aan dus ik weet niet precies wanneer de storing optrad 4) Apple TV AirPlay Media Player: Voor degene die de lijst volgen, is de naam een tussendoortje. De applicatie is echter speciaal ontworpen voor gebruik met de Apple TV. De functionaliteit van de app ligt in het streamen van inhoud gebaseerd op een Android besturingssysteeem en ook inhoud die is opgeslagen op het lokale netwerk van je Apple TV

YouTube staakt de ondersteuning voor de oude YouTube-api, waardoor de videosite niet meer werkt op sommige smart-tv's uit 2012 en ouder, Apple TV's van 2010 of daarvoor en op iOS-apparaten die nog. De FOX Sports applicatie is voorlopig niet meer beschikbaar op smart-tv's. Nadat eerder door de sportzender was aangekondigd dat alleen modellen vanaf 2016 nog zouden werken, blijkt dat daarop de applicatie weliswaar te installeren valt, maar al enkele weken niet meer functioneert. De FOX Sports Smart tv-app is beschikbaar voor Samsung en Philips tv-toestellen, maar geen van de ook nieuwste. Lukt dit niet, raadpleeg dan de handleiding van je tv of neem contact op met de leverancier van je toestel. Indien je gebruik maakt van digitale tv, dan kan ook het volgende aan de hand zijn: aan het digitale signaal is een nieuwe techniek toegevoegd, genaamd DVB-ondertiteling Mijn man en ik hebben deze week beiden een nieuwe samsung a50 gekocht. Hierop werkt de itv app niet meer. Laatste updates zijn geïnstalleerd, app is verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Rara..Als ik alle reacties hier lees ben ik benieuwd of er na een jaar al een oplossing is.Admin: eigen topic v..

Als uw Apple TV niet kan worden ingeschakeld - Apple Suppor

Bekijk direct het Samsung Smart TV Wireless Bluetooth Keyboard. Geniet van een draadloos en gebruiksvriendelijk toetsenbord. Lees meer over dit toetsenbord KPN iTV app op Samsung tv werkt niet. 4 maanden geleden 20 september 2020. 20 reacties; 663 keer bekeken L Reputatie 1. luelco Starter; 11 reacties Ik kan ineens niet meer op iTV app an KPN inloggen via mijn Samsung TV. Is er iets veranderd? Admin: Reacties afgesplitst en. Zelf kijk ik met een vaste kabel vanaf de experiabox naar de tv (CAT5E kabel). Alles werkt hier, ik heb een Samsung tv van 5 jaar oud. Sommige merken tv's werken enkele of veel app's na een paar jaar niet meer goed of helemaal niet meer. Gelukkig zit de Youtube app ook op de KPN decoder en die kan je dus probleemloos gebruiken Mmm, weet het nog niet. Heb net een Apple TV gekocht dus heb aanspraak op een jaar gratis maar de content zal toch nog behoorlijk verhoogd moeten worden. En quess what, dat doen ze pas na 1 november 2020 natuurlijk;-)

Smart IPTV: Playlist/zenders laden niet - BlackIPTV

Samsung smart tv's voorzien van AirPlay 2 en Apple TV app

Lees daarom dit bericht verder en leer hoe u de problemen kunt oplossen die ervoor kunnen zorgen dat uw Netflix niet werkt op Apple TV De afstandsbediening werkt met bluetooth dus je hoeft hem niet direct te richten op de Apple TV. Ook als je de Apple TV in een kast zet, is hij nog te bedienen. De afstandsbediening is op te laden met een meegeleverd Lightning kabeltje. Apple geeft aan dat hij na ééeen keer opladen maanden mee moet gaan Dus mocht je een Samsung-televisie hebben die heel wat jaartjes oud is, dan is het even handig om naar je Netflix-account te gaan en te kijken of dit gevolgen heeft voor jouw kijkgedrag.Mocht het straks zo zijn dat de televisie het niet meer ondersteunt, dan kun je nog wel gebruik gaan maken van een streaming device die Netflix ondersteunt. Denk daarbij onder andere aan de Apple TV Plex werkt perfect op pc maar op Samsung smart tv werkt hij niet.Kan wel inloggen op de app van plex,zie ook mijn bibliotheken staan,maar als ik iets wil afspelen lukt dat niet krijg steeds foutmelding

Apple Original-series en -films van Apple TV+. Duizenden films die je kunt kopen of huren. Zorgvuldig samen­gesteld en aangepast aan jouw wensen. Zo krijg jij het allerbeste te zien. En dat allemaal in de nieuwe Apple TV-app. Op al je schermen. Het is de ultieme manier van tv‑kijken. Open de app Open de ap KPN-gebruikers met een recente smart-tv van Samsung kunnen nu een KPN Smart TV-app installeren om televisie te kijken zonder tv-ontvanger. In de loop van 2019 verwacht KPN de app ook voor andere. Samsung rolt vanaf vandaag een software-update uit voor alle 2019 Samsung Smart TV's en geselecteerde TV-modellen uit 2018. De update bevat de gloednieuwe Apple TV app en ondersteuning voor AirPlay 2. Gebruikers van Samsung Smart TV's kunnen hierdoor genieten van de content op Apple TV en van films en series via iTunes op hun grote scherm

Smartphone of tablet met je tv verbinden: zo werkt het

Apple TV+ - Apple (NL

Haal de stekker van de tv uit het stopcontact voor minimaal 60 seconden. Als het mogelijk is, probeer de app opnieuw te installeren. Controleer of er geen firmware/software updates zijn voor de tv. De tv dient helemaal up to date zijn. Verbind de tv direct aan de WiFi-modem. Controleer of je wel op andere apparaten kunt kijken. Lukt het niet om. Doe mij maar een extern apparaat zoals een Apple TV of nVidia Shield. Helemaal niet zo duur en als ze niet meer ondersteund worden, kun je ze tenminste vervangen voor iets nieuws. Al heb ik mijn Apple TV 4 nu al bijna 2 jaar en die werkt echt nog fenomenaal Je kunt de NLZIET-app installeren op Samsung en LG smart tv's vanaf 2012 en op Panasonic en Philips Smart tv's vanaf modeljaar 2014. Ook Voor Sony smart tv's met Android TV is een NLZIET app beschikbaar. Let op: Op een smart tv is het niet mogelijk om gebruik te maken van een browser om NLZIET te kijken via onze website. Gebruik onze app of. Netflix werkt binnenkort niet meer op oude smart-tv's. Het gaat onder meer om smart-tv's van Samsung, Eerste Apple-computer te koop voor 1,5 miljoen dolla Ziggogo.tv op mijn TV laten zien via synchrone weergave iphone 11 werkt niet. Synchrone weergave via mijn iphone 11 naar mijn samsung qled Q50Q67T werkt verder prima met internet, youtube, etc. etc. Heeft iemand hier ervaring mee en/of een oplossing voor

Zelfs op een zeer recente, high-end TV werkt die app niet fatsoenlijk. Zowat elke andere app werkt perfect, maar bij RTL heeft hij geen connectie, loopt vast midden in een programma of reclames. Om de samsung afstandsbediening gebruiken, moet u uw mobiele / tablet is op hetzelfde wifi-netwerk als uw TV en u het bericht dat op uw TV verschijnt accepteren. Omdat de aanvraag loopt via het draadloze netwerk, is het niet nodig dicht bij de TV te zijn Laat in de keuze voor een smart-tv niet meewegen welke apps er op dat moment worden aangeboden. Dat adviseert de Consumentenbond. Het komt namelijk voor dat apps die bij de aanschaf op je toestel. Alle Apple Originals. Exclusief op Apple TV+. Kijk hier en op de Apple TV-app op al je apparaten. Start je gratis proefperiode 7 dagen gratis, daarna € 4,99 per maand. Of 1 jaar gratis als je een in aanmerking komend Apple apparaat koopt. Voorwaarden zijn van toepassing Sinds kort werkt Netlfix op mijn Apple TV niet meer. De Apple TV is met een cat6 kabel aangesloten op het modem. Radio e.d. werkt prima. Ook streamen vanaf andere apparaten gaat goed. Ik heb een Experia box v9. NetFelix werkt echter niet. Het starten van de app duurt lang en ik krijg geen verbinding..

Apple TV is op verschillende manieren te besturen. Je kunt gebruikmaken van de afstandsbediening die bij het kastje wordt geleverd, maar ook via de Remote app op je iPhone is Apple TV en iTunes te besturen. Hiervoor moet je ook ingelogd zijn met je Apple ID. Het is nog niet mogelijk om zelf apps toe te voegen aan het menu van de huidige Apple TV Vaak zijn er geen andere apps beschikbaar op jouw Smart TV en ben je genoodzaakt over te stappen op een boxje, of bijvoorbeeld een Apple TV (nieuwe generatie) icm GSE IPTV. Na een update van de TV is de app niet altijd beschikbaar (Samsung gebruikers: niet updaten of je TV herstellen!) Problemen met de Smart IPTV app (Samsung, LG TV etc. Een Samsung Smart TV is meer dan alleen apps op je TV. Allereerst werkt een Samsung Smart TV erg snel, dankzij de krachtige processor navigeer je nog sneller tussen verschillende apps. Daarnaast beschikken Samsung Smart TV's over auto detectie, zo herkent de TV bijvoorbeeld direct jouw Xbox One en geeft hij deze een naam in plaats van HDMI2 Raadpleeg dan de gebruikershandleiding of neem contact op met de fabrikant. In een update is Netflix niet gegarandeerd inbegrepen, maar als je je tv up-to-date houdt, heb je altijd alle beschikbare apps. Als de Netflix-app niet beschikbaar is op je tv, kun je geschikte apparaten zoeken op devices.netflix.com Je kunt Spotify rechtstreeks vanaf je tv afspelen of door je telefoon, tablet of desktop als afstandsbediening te gebruiken. Ga naar de app store op je tv en zoek naar Spotify om te zien of je tv de Spotify-app ondersteunt. Als je tv er niet bij staat, kun je deze upgraden met een soundbar of streamer die Spotify Connect ondersteunt

Samsung UE55RU7100 Reviews (4K UHD TV) - PlatteTV - UwWaarom slaat betalen met de smartphone nog niet aan in

Samsung Smart tv ondersteunt apps niet meer - Rada

Netflix werkt niet op samsung tv. Gegevens Gemaakt door: 29.01.2021 Auteur: Gabe. Bekeken: 775 Evaluatie: 5 / 5. Stem Houd de knop Menu van de Apple TV ingedrukt totdat je weer terug bent in het startscherm. Deze kan je helpen bepalen of je router. Hier volgt hoe WiFi probleen op te lossen als Apple TV airplay niet werkt: Wat de Apple TV betreft is het mogelijk dat er problemen ontstaan bij het verbinden met het WiFi netwerk. Om het te repareren in Apple TV, ga eerst na Instellingen>Netwerk. Kijk of het IP adres zichtbaar en als het dat niet is, moet de Apple TV of de router worden reboot 33 aanbiedingen in januari - Bekijk alles met apple tv werkt niet! Koop en Verkoop Audio, Tv en Foto apparatuur op Marktplaats. TV's, Camera's en meer kopen en verkopen tegen een aantrekkelijke prijs! Ga ervoor. Het begint op Marktplaat

myTifi remote voor Samsung TV - App voor iPhone, iPad en

Vanaf Videoland App versie 2.1.0 (9 januari 2016) ondersteund de Videoland App op iOS native Airplay. Daarmee kun je vanaf je iPhone of iPad de series en films naar je Apple TV streamen. Kijk voor meer informatie op deze pagina. #4 Apple TV (4e generatie) Vanaf 2 december 2015 is de Videoland App beschikbaar op de nieuwe Apple TV (4e Generatie) Om TV te kijken via www.t-mobiletv.nl heb je één van de volgende internetbrowsers nodig: Google Chrome (versie 59+), Firefox (versie 47+), Internet Explorer (versie 11+), Microsoft Edge (versie 14+), Safari. Voor gebruik van Internet Explorer en Microsoft Edge is minimaal Window 8.1 vereist. TV Anywhere op MacBooks werkt alleen met Safari 8 en nieuwer Je kunt Apple TV Plus kijken op bijna alle Apple-producten en via de website van Apple TV Plus. Bovendien kun je het streamen via AirPlay 2 naar Samsung- of LG-tv's. Maar Apple heeft nog een leuke aanbieding: bij aankoop van een Apple-product krijg je een jaar lang een gratis abonnement. Wij leggen uit hoe dat precies werkt

Samsung Galaxy Note8 heeft beste scherm ter wereld

Als AirPlay of synchrone schermweergave niet werkt op uw

Lukt dit, volg dan de onderstaande stappen. Lukt dit niet, neem contact met ons op. Verwijder de Pathé Thuis app van je Smart TV en installeer deze opnieuw. Probeer daarna nogmaals de film op te starten. Werkt het nu nog steeds niet, dan gaan we voor een Smart Hub reset of het verwijderen van je internetcache Je Iphone aansluiten op de tv? Dat kan! De fijnste manier om je iPhone met de tv te verbinden is door gebruik te maken van een mediaspeler zoals de Apple TV of Google Chromecast.Omdat de Chromecast een stuk goedkoper en even goed werkt als de Apple TV raad ik die aan Voor een goede werking van de Videoland-app op de Samsung smart-tv is het van belang dat de firmware up-to-date is. Deze stappen moet je doorlopen om de firmware van een Samsung smart-tv te updaten (let wel: ondanks dat de tv aangeeft up-to-date te zijn, raden we aan de firmware altijd ook op de site te checken)

TV ontvanger geeft geen beeld | Tele2 Forum

Apple TV+ kijken op tv? Dit zijn de manieren - iCreat

Als de TV niet reageert, schakel de TV AAN met de joystick/knop op de achterkant van de TV. Als de TV opstart , en de afstandsbediening is weer functioneel, kunnen externe apparaten een voor een weer worden aangesloten Op welke apparaten kan ik Videoland kijken? Waar kan ik een Livestream zien? Hoe installeer ik de Videoland app op mijn LG smart tv? Hoe installeer ik de Videoland app op mijn Samsung smart tv? Welke apparaten worden ondersteund door Live & Replay TV? Nieuwe Videoland App voor je Samsung TV; Apple TV ; Hoe kijk je Videoland via Chromecast Re: NPO uitzending gemist werkt niet meer op LG smart TV Ongelezen bericht door Bob Schurkjens » 23 mar 2019 19:07 Ik vind het verbazingwekkend hoe gemakkelijk men nu een kunstmatig beperkte levensduur accepteert Lukt het niet om te kijken? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij er wat dieper op in kunnen duiken. Hiervoor hebben we extra informatie van je nodig: De omschrijving van het probleem; Het modelnummer van je Apple TV (inclusief de generatie van de Apple TV) Als je gebruik maakt van AirPlay (derde generatie Apple TV), dan zijn. Het is eenvoudig om een MacBook te verbinden met de tv. In dit artikel lees je hoe je een MacBook kunt aansluiten op de tv. Met de juiste kabels of door gebruik te maken van een Apple TV of Chromecast wordt in no-time het beeld van je MacBook weergeven op de tv

Op de eerste drie generaties Apple TV is de Ziggo Go Apple TV app niet beschikbaar. Eventueel kun je de nieuwste Apple TV hier bekijken en kopen. Daarnaast is een Ziggo abonnement vereist en werkt live tv kijken alleen in Nederland met Ziggo internet verbinding. Apple TV aansluiten op tv. Stap 1 Om Ziggo Go te kunnen kijken moet je uiteraard. TV: Samsung UE40H6400AW. Als ik op de PC via Projecteren / Dupliceren zoek naar beschikbare projectoren, kan ik het beeld van de PC draadloos afbeelden naar de TV (die dan als source Screen Mirroring moet hebben). Dat werkt mooi! MAAR! Nadat ik de verbinding met de televisie verbroken heb, kan ik niet nógmaals verbinding maken Online streamingdienst Videoland meldt aan abonnees dat mogelijk problemen met het kijk van films, series, documentaires en programma's via de app op Smart TV-internettelevisies van Samsung kunnen worden ervaren Je kunt stapsgewijs uitzoeken waarom de HDMI kabel niet werkt door enkele mogelijke problemen uit te sluiten. Om uit te sluiten dat de tv of het scherm kapot zijn kun je simpelweg de hdmi kabel op een ander scherm aansluiten. Werkt deze bij een ander scherm wel dan kan het zijn dat het scherm waarbij het niet werkt kapot is

• Top Gear season 10 Episode 6.
  • Dissociatieve stoornis test.
  • Stadhuis brussel afspraak.
  • Wit weefsel in wond.
  • Funda Delistraat Rotterdam.
  • Reisjunk Sicilië.
  • Channel siding.
  • Sausklaar stucen nieuwbouw.
  • Beenham roken.
  • Call of Duty Twitter.
  • Veluwse Bron en corona.
  • Modelbouw decals aanbrengen.
  • World of Warcraft subscription gift Card.
  • Maxilla mandibula.
  • Rolex Outlet Roermond.
  • Europa noordelijk halfrond.
  • Vertegenwoordiger buitendienst.
  • GGD onderzoek groep 2.
  • Kubota u10 3 2017.
  • Skylanders Imaginators Starter Pack Switch.
  • Boode Bathmen vacature.
  • Eenhoorn traktatie zakjes.
  • Stalin doden.
  • MUMBO JUMBO iron farm.
  • Microscoop benodigdheden.
  • Jose Aldo fight.
  • Scrapbook kopen.
  • Kunst bomen en planten.
  • Kerstversiering Xenos.
  • Vis schimmel zoutbad.
  • Veiling juni.
  • FNAC Direct.